Кошик
208 відгуків
+380 (67) 711-40-21
+380 (99) 557-00-88
BrandTool
Кошик

Відновлення автомобіля після ДТП

РИХТУВАЛЬНІ РОБОТИ

При попаданні автомобіля в ДТП, перш за все, потрібно досконально дослідити не тільки видимі пошкоджені ділянки і деталі, а так само провести діагностику прихованих, внутрішніх вузлів, так як сполучаються деталі, состыковываясь один з одним, забезпечують правильну конфігурацію і геометрію відновлюваної конструкції. При великих і великих пошкоджень кузова, потрібне спеціальне обладнання, так званий стапель з набором гідравлічних розтяжок. Його перевага полягає в одночасному впливі прикладеного зусилля відразу на кілька точок, що дозволяє більш точно і масштабно виконати виправлення пошкодженого корпусу автомобіля. Кузов машини встановлюється на платформу, яка має пристойну жорсткість і підлягає витяжці. Процес цей не швидкий і може зайняти кілька днів. Так як метал, з якого виготовлений корпус автомобіля відносно тонкий і при цьому пластичний - з ним необхідно працювати акуратно, що б його не пошкодити. Поступово під зусиллям гідравлічних розтяжок кузов приймає вихідну заводську конфігурацію. При більш серйозному ДТП, сильно пошкоджені знімні елементи корпусу автомобіля найчастіше підлягають заміні, так як їх ремонт обходиться набагато дорожче ніж заміна на нову деталь.Якщо пошкодження автомобіля не такі глобальні, то можна обійтися звичайною рихтуванням. Тут в роботу вступає різний ручної кузовний інструмент. Всі можливі киянки, рихтувальні молотки різного типу і конструкцій, оправки, затискачі, а так само спеціальні пристосування. Майстер поступово вистукує пошкоджену запчастину, надаючи йому правильну форму. Після завершення рихтувальних робіт, кузов та його складові елементи йдуть на підготовку перед завершальним етапом фарбування.

 

УСУНЕННЯ НЕЗНАЧНИХ ПОШКОДЖЕНЬ (подряпин, вм'ятин)
 

Ці ушкодження, як правило, усуваються локально, тобто прямо на автомобілі. При виконанні такого ремонту не обов'язково демонтувати пошкоджену деталь. Для цього існує величезна кількість спеціального інструменту та обладнання. До нього відносяться: ударно - рихтувальні комплекти, різноманітні молотки зі змінними головками, виготовлені з м'яких пластичних матеріалів, які мають різну конструкцію і конфігурацію, а так само киянки, пневмозубила, дироколи та кромкогибы. Варто згадати про таких пристроях як, ложки, гачки, підтримки, ковадла, підкладні штампи і т. п. Дрібні і не глибокі подряпини благополучно прибираються за допомогою шліфувальних і полірувальних машин, із застосуванням абразивних матеріалів різних фракцій. Сучасні кузовні інструменти, завдяки своїм конструктивним особливостям, можуть успішно виконувати поставлені завдання в найбільш недоступних ділянках кузова автомобіля. Застосовуючи їх, майстер-професіонал без праці зможе привести пошкоджену деталь в початкову заводську форму, підготувавши її до подальшого етапу фарбування.

 

ФАРБУВАННЯ АВТОМОБІЛЯ

 

Завершальною стадією відновлення автомобіля після ДТП є його фарбування. Це один з найбільш складних і відповідальних етапів, до якого потрібно підходити з особливою відповідальністю і педантичністю, так як саме якісна фарбування автомобіля визначає його зовнішній вигляд і естетичні дані. Проводитися вона повинна малярами професіоналами, які застосовуючи свої знання та досвід, забезпечать правильний підбір фарби і її складових компонентів, а так само виконають роботу будь-якої складності, рівнозначну заводським стандартам. Перед фарбуванням, кузов та його складові елементи повинні пройти процес спеціальної підготовки. До нього відносяться: шпаклівка деталей, з подальшим видаленням вм'ятин і нерівностей, покриття спеціальними ґрунтовками які забезпечують основу для накладення лакофарбового покриття, а так само обробка поверхонь елементів реактивами, що запобігають корозії, тим самим забезпечуючи зносостійкість при впливі на них різних зовнішніх факторів.

Фарбування автомобіля здійснюється у фарбувальній камері, із застосуванням спеціального обладнання. Як правило, воно складається з компресора певної потужності, який повинен забезпечувати потрібний тиск і продуктивність для правильного розпилення фарби і лаку, фарбопульта, вологовідділювача, а так само додаткового обладнання та інструменту бере участь в процесі забарвлення автомобіля і його деталей. Для отримання максимального результату, у фарбувальній камері повинен дотримуватися ряд важливих умов.

  Рівномірність освітлення фарбувальної камери (це підвищує якість виконуваної роботи, що дуже важливо для досягнення максимально позитивного результату)

  Герметичність приміщення (цей фактор важливий для досягнення потрібної температури, при якій буде відбуватися правильна термічна сушка завданої лакофарбового матеріалу)

  Вентиляція і фільтрація ( знижує проникнення сміття та різного виду зовнішніх фракцій, так як найменше потрапляння цих елементів на поверхню пофарбованих деталей, веде за собою шорсткості і нерівності, що в підсумку призводить до їх повної перефарбовуванню)

 

ПОЛІРУВАННЯ АВТОМОБІЛЯ

 

Після того як автомобіль був пофарбований, в обов'язковому порядку він вимагає полірування. Цей етап необхідний для того, що б усунути всі дефекти, подряпини, дрібні подряпини, плями, шагрень, які виникли після фарбування. Полірування авто проводиться у спеціально обладнаному приміщенні, яке має бути дуже ретельно підготовлено для цього процесу. Основними критеріями підготовки приміщення є його гарна і правильна освітленість, чистота, а так само необхідний простір для виконуваних робіт, так як все це впливає на якість праці, відповідно на максимально позитивний результат. Поліровка кузова автомобіля, після фарбування ділиться на два етапи.

  Перший етап називається абразивний (його ще називають глибоким) а другий захисний. Абразивний етап проводиться безпосередньо після фарбування авто, із застосуванням абразивних матеріалів. Цей процес можна починати тільки після того, як висохла і усталилася фарба. Цей термін обмежується двома, трьома тижнями, в залежності від типу фарби та умовами її сушіння. На поверхню кузова автомобіля наноситься абразивну речовину, і під впливом спеціального шліфувального обладнання відбувається процес зняття верхнього шару лакофарбового покриття. Це веде за собою видалення, подряпин, патьоків, дрібних сколів, шагрені, і т. д. Після того як всі дефекти були усунені, необхідно відполірувати кузов автомобіля. Для цього знадобиться полірувальна паста. Після завершення роботи майстер уважно оглядає поверхню кузова, і в разі будь-яких недоробок, усуває їх.

  Другий етап полірування кузова, так званий захисний, є завершальною стадією цього процесу. Матеріали, які застосовуються для цього, не містять абразивних елементів. До їх складу входять компоненти, які після нанесення на поверхню, утворюють захисну плівку, внаслідок чого, кузов автомобіля стає захищеним від різного виду впливів із зовні. Цей процес потрібно повторювати з певною періодичністю. Але не зловживати, оскільки надмірно часта полірування знімає частину лакофарбового покриття, внаслідок чого автомобіль повністю втратить свій блискучий і ошатний вигляд.

На завершення потрібно відзначити, що перед початком полірувальних робіт, автомобіль має бути ретельно вимитий і висушений, так як будь-яке попадання на поверхню зовнішніх елементів, а саме, сміття, брудного пилу, дрібних піщинок, тощо, що негативно впливає на позитивний результат проделываемой роботи і відповідно в наслідку на зовнішній вигляд автомобіля.

 

Ми розглянули основні вимоги, побажання і рекомендації по відновленню автомобіля після дорожньо-транспортної пригоди. В наступному огляді ми більш детально і ґрунтовно розглянемо тему підбору кузовного інструменту та обладнання, яке необхідне для комплектації повно профільного центру кузовних робіт.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner